Lördag?

Inte känns det som helg riktigt, men det kan bero på att dagarna smälter in i varandra lite just nu...

Igår kväll var jag hos Tomas, var riktigt trevligt. Efter en stund kom Jessiebell. Mys att bara få vara med gamla goda vänner! ♥  Det kommer bli en bra sommar!!
Det händer grejer för min gode vän Tomas, hållar alla tummar och tår för honom. Han är menad att göra stora saker.

Idag tog jag mig en joggingtur med Laban bort till Nydalahöjd . Markus lägenhet är förvandlad till en riktig ungkarlslya med skräp, kläder och sladdar överallt. I lägenheten sitter 4 killar (Snarkus, Sajmon, Pätär och Släde) och spelar hela dagar (och nätter också). Jag stannade av förklarliga skäl inte så länge, den humor som växer fram hos dessa killar efter att bara stirra in en skärm... Ja ni kan nog tänka er vilken nivå skämten ligger på...
Peter
var dock snäll och gav mig lite godis. Det gillas! =)

Sen tog jag bilen å brummade hem. Här fortsätter jag med att städa och röja undan i lägenheten, börjar lite smått att förbereda inför flytten. Sen ska jag iväg å jobba, så då släpper jag av Laban hos grabbarna Grus.

Ha en bra helg!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

kram

2010-04-13 @ 14:03:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0