Glad Påsk.

Stressen hänger sig kvar i kroppen, men för några dagar skall jag bara försöka ta det lugnt och vara med nära och kära.
På skärtorsdagen var jag var Joanna och Mye, vi hade en superhärlig kväll.
Igår på den långa fredagen umgicks jag med min älskling, följde med till sjukhuset, och blev själv under kvällen tyvärr.
Men ikväll ska jag och Markus fara ut till Obbola för att äta påskmiddag.
Sen på påskdagen, imorgon, ska vi till Innertavle och hälsa på busbarnen. Där är mamma just nu på besök, så henne rövar jag med mig hem. I några dagar så kommer mamma att stanna hos mig, det blir himla mysigt!

Nu ska jag mysa med min underbara vovve! ♥
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0