Presenterna från firandet

av vår ettårsdag! ♥

Jag fick: ett presentkort med ansiktbehandling i 60 min. I det ingår: "Skön behandling. Rengöring, ånga/ensymmask. Massage ansikter, nacke/axlar. Avslutande mask" Till det får jag även en proffsig Make-Up.

Kommer flyga på moln efter denna behandling! =)
Tack min älskling!

Markus fick: en stjärna. Ja- en RIKTIG stjärna. Den har registrerats i hans namn och födelsedatum och stjärnan valde jag i hans stjärntecken "Lejonet". Han har fått en stjärnkarta och massor av siffror till för att kunna hitta den, sen följde det med lite annat smått å gott oxå =)

Här kan man köpa en stjärna!
Man kan välja olika "paket", väljer du att det skall vara i ett stjärntecken t.ex så blir det lite dyrare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken skön stund det ska bli för dej och va fint av honom.Sköt om er och var rädda om varann.Kram

2009-09-30 @ 07:36:58
Postat av: Anonym

Var ska du göra ansiktsbehandlingen? Blev sugen på att gå på det själv....

2009-09-30 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0