Idag börjar praktiken.

Tredje och nästa sista praktiken i denna utbildning.
Men denna gång är jag i Umeå. Blir långa cykelturer då skolan ligger en bit bort, kommer nog vara rätt less på det efter 4 veckor, men ska nog gå bra. Under dessa veckor tar Markus hand om Laban, så han får sig ut om dagarna.

Idag har de studiedag på skolan, så jag ska dit vid 14 och träffa min handledare. Jag skall vara lärare i en FYRA nu. Lite nervöst. Jag vill ju vara bland lägre åldrar, men kan vara bra att få känna på hur det är att vara med lite äldre barn.

Håll tummar å tår i 4 veckor nu. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag håller både tummar och tår du kommer att klara detta fint. Kram

2009-09-21 @ 11:10:59
Postat av: Jenny

Behöver inte hålla tummar o tår, är helt övertygad att det går bra ändå. Visa framfötterna bara och gör ditt allra bästa!

Lycka till, kram från Malå!

2009-09-22 @ 08:09:50
Postat av: Pernilla

Mama: Thanx =)

Jenny: Hade hellre varit på Norrskenet hos er ska du veta! Tack för lyckönskningar! kram!

2009-09-22 @ 19:21:16
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0