Åter i Umeå

efter en mysig helg i Malå hos mamma.
Fredagen blev filmkväll med en ruskigt spännande film. Under lördagen fixade Markus med mammas nya dator och så gjorde vi diverse ärenden, hann med ett litet besök hos Margita å Stig i deras stuga. (Laban fick springa i skogen å sen hoppa i älven) Sen blev det kväll och vi fick besök hos mamma- så vi hade en härlig spelkväll. Idag så hann jag å Markus fara å kramas med Läna m. fam. MYS!
Väldigt härligt att få komma bort från Umeå en sväng, vi hade en mycket härlig helg!



Nu är vi hemma hos Markus, där jag huserar under praktikperioden så jag får närmare till skolan där jag har min praktik. Sen är det ju rätt mysigt å få vara nära varandra också såklart...

Nu ska jag gå å pussas lite. =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för bilderna dom blev fina, nu väntar nästa besök till helgen, ska bli trevligt.Datorn är så fin.Kram

2009-09-28 @ 12:51:31
Postat av: Läna

Men herregud! Du kan inte sätta in pucko-bilder på mig! Bläääääää! ;) Tur att alma är söt. Och du. kraaam!

2009-09-29 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0