Praktiken

känns lite bättre nu...
Är glad att jag haft 2 praktikperioder före denna, annars hade jag nog känt mig rätt osäker längst fram i klassrummet.
Men trots att dessa två veckor blivit som de blev så känner jag nu att jag fixat mina lektioner väldigt bra. Känner mig faktiskt riktigt nöjd över min prestation.

Bara 2 veckor kvar av praktiken. Tiden går fort...
Trivs i "sambolivet". Mysigt att få somna och vakna med varandra, så vi njuter av varandra dessa veckor. ♥

Vi har nyss kommit in från en kvällspromenad med Laban, vi var rätt sega innan men lite frisk luft kan göra susen!
Tur vi har vovve. =) Världens finaste Laban!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: mamma

O va roligt att praktiken går bra, visste att du skulle fixa detta,ja vilken tur att ni har voven så ni kommer er ut.Har hjälpt till att fixa mat till Lions månadsmöte som är på tisdagkväll.Kramar till er.

2009-10-05 @ 21:46:44
Postat av: Tina

Härligt att du fixade o trixade till det..go girl!....

Det är friskt nu ute och så länge det inte regnar är det riktigt skönt.

Ha gott bägge 2....eller 3

Kram!

2009-10-05 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0