LEDIG!

Eller ja, har ingen skola på en vecka. Så ska sätta fokus på en del uppgifter som skall göras!
Ska dessutom komma igång med lite träning. Ikväll blir det funktionell träning med Jessiebell. Spännande.

Sen kommer jag komma hem till en väldigt tyst lägenhet eftersom att tjejerna har flytt Umeå tills på söndag. Så det blir bara jag, Laban och Mia här.
Imorgon ska jag in en sväng till stan och göra ärenden, sen på torsdag blir det funktionell träning igen och på fredag ska jag prova på yoga. Det ser jag fram emot!
Lördag och söndag jobbar jag, 9-16. Hoppas det inte regnar då, för annars kommer Laban stinka blöt hund hos min brukare.

Fick förresten mysig post idag, från mamma. Ett namnkort! =)
Såhär stod det:

"PERNILLA
Latinskt namn: härdad kvinna från landet

Är ihärdig och mycket företagsam. Ingredienser som ser till att hon blir framgångsrik tillslut,
något som hon förtjänar.
Är snäll och ser ljust på livet, har en förmåga att älska riktigt djupt.
Pernilla är ett namn att vara stolt över"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0