Nästan sommar!

Idag var vi ute i stugan igen, blåste mindre idag så det var riktigt skönt ute, ungefär +16 idag! =)
Tyvärr hann vi inte vara där så länge eftersom jag jobbar kväll. Men vi hann med att busa rätt mycket med Laban, han verkligen ÄLSKAR att bada, så varje gång vi far till stugan blir Laban tokexalterad. Han är inte dum, han vet att han får ha kul och springa lös när vi far dit. =) Vi har köpt en liten pool till honom som han hoppar i och busar. Jag provade såklart poolen först, kollade så att den funkade. =P
Sen blev det lite frisbee, dragkamp och bus med grannens hund! Så min vovve ligger nog och sover gott hos Markus nu... Mina söta fina älsklingar!
Imorgon är både jag och Markus lediga från skolan, vet inte vad vi kommer göra dock, min babe har tänkt överraska med en fin dag så det ser jag fram emot! ♥

Markus föräldrar har varit i stugan i helgen, det var kul att träffa dem. Nästa gång blir vid flytten.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Markus

Mycket fin sommardag!

Många fina skutt av Laban ;)

Och många fina liggposer av dig i poolen ;)

2009-05-17 @ 17:27:41
Postat av: mamma

Vilken härjig dag ni verkar ha haft,det har jag med.Kram

2009-05-17 @ 22:26:11
Postat av: Tina

Najs!...hoppas denna helg blir lika trevlig..även för er;)

Kram!

2009-05-20 @ 12:27:22
URL: http://tinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0