Firandet av Elias.

En mysig kväll. Peder var grillmästare vid nya grillen så det blev riktigt god sommarmiddag- med efterrätt. En tårta såklart, lilleman har ju blitt stora killen! Presenten av farmor, faster å Markus verkade gillas av Elias, vi såg knappt skymten av honom efter att han öppnat paketet. LEGO av pirattema fick han, där prickade vi nog mitt i prick. Kul att se honom så glad!
Ida fick lite smått å gott från faster, lite skolsaker såklart plus smycken som jag inte använder längre. Ett smycke med en fjäril åkte på genast och sedan borrade hon ner sig i en skolbok resten av kvällen. Sötunge!



Imorgonkväll är det AGILITY, så jag ordnade bort mitt kvällspass. Behöver eg jobba för att få in lite pengar, men samtidigt vill jag inte missa de få ggr som kursen ges.

Känner stressen i veckan, temaarbetet å hemtentan skall göras klar. Skönt när sommaren kommer, blir iofs jobb hela sommaren men ingen läxa eller tenta. SKÖNT!

Mindre än 2 timmar kvar, sen får jag sluta. Då ska jag hem till Markus. ♥

Puss hej

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0