Snart helg...

Igårkväll stod jag och diskade i köket, pratade med Lina om att jag tyckte det var trist att Markus inte skulle komma på kvällen. Rätt var det är kommer någon bakom mig och läggar armarna om mig. Min Markus skrämde livet ur mig, men ja... Nog blev jag överraskad alltid! Vi såg på Grey's Anatomy med flickorna, det var tänkt NH sen men det blev film- Over The Hedge!

En mysig morgon fick vi när vi väl tog oss upp. Har kommit in från en långpromenad med Laban, vi busade loss i snön. Tänkte ta mig en dusch nu för sen blir det nog stan en sväng med Markus och så ska jag nog klippa honom idag.
Ikväll ska jag bjuda ut honom på dejt!! =) Tänkte ta med honom på bio och se Bolt, hört att den ska vara rätt rolig.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

bra filmval, Bolt är underbar! jag skrattade så jag grät vissa stunder;D kramar

2009-03-05 @ 12:29:25
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Malin: Oh, bra! =)

2009-03-05 @ 13:03:03
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: mamma

O, va roligt att du känner dej bättre hoppas ni får det mysigt i kväll. Kramar till dej och Marcus.

2009-03-05 @ 13:03:09
Postat av: Malin

jo, jag funderar ju på det!:) fast det kom jag fram till efter att jag skrivit i bloggen, då jag fick veta att lina åxå skulle hem.. :P

blir nog bra att vara hemma hos mamma o ta det lite lugnt.. kramar

2009-03-05 @ 16:19:07
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0