Saknar redan Umeå.

Snart praktik i Malå.
Ska bli spännande såklart, men kommer ju sakna min Markus å mina knasiga underbara kombos!
Men precis som förra gången går 4 veckor fort, så jag ska ta tillvara på tiden med att vara mycket med Laban ute i naturen, läsa böcker och umgås med mamma!

Och så kommer ju Markus följa med mig till helgen och sen kommer han förmodligen i slutet på praktiken och hälsar på- så då åker jag och Laban med honom tillbaka, så vi blir ifrån varandra ett tag men det fixar vi nog.

Amor Vincit Omnia!



Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar så tills lördag ni är så välkomna.Ska bli så roligt att få rå om dej några veckor.

2009-03-11 @ 12:21:12
Postat av: Markus

Kommer sakna dig med älskling. Men tiden kommer gå fort så snart kommer vi hålla om varandra igen! <3

2009-03-11 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0