Onsdag

Dagarna går rätt fort, trots att det känns som att jag gäspar mig igenom dem. Är så otroligt trött, sover inte så bra just nu...
Min handledare är dessutom sjuk så det har blivit lite lektioner och känner mig lite bortkommen. Men förhoppningsvis tillfrisknar hon snart!

Ikväll ska jag se Grey's såklart, såg ju DH igår- men inte riktigt samma sak utan mina kombos. Och knasiga Markus såklart... =)

Laban trivs som fisken i vattnet tror jag... Mamma och jag turas om att gå med honom OCH sparken används även. Laban är skitduktig, springer lugnt brevid. *stolt*

Igår blev det bara 9784 steg, men det beror på att jag sparkade med Laban, så EGENTLIGEN borde det vara mer pga att jag rörde mig rätt mkt, men 9784 är inte fy skam heller.

Nu ska jag och mami se lite såpor innan hon far till sången.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Ermin

Hej ville bara tipsa om den nystartad topplista för nätets bästa länkar.Va bland de första att registrera din sajt och få fler gratis besökare.



http://simplythebest.link.se

2009-03-18 @ 17:14:07
URL: http://simplythebest.link.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0