Helgen närmar sig...

Veckan har känts lite tung.
Praktiken är verkligen superkul, och att få umgås med mamma är härligt när man inte ses så ofta.

Men tungt är det. Precis som förra gången jag hade praktik.
Allt är annorlunda. Kan inte låta bli att undra när jag kommer vänja mig med detta. Men jag har inget val, såhär är det.

Många omställningar senaste året, mer än vad man egentligen kanske klarar av som ung 23-åring. Det gamla uttrycket- "det som inte dödar- det härdar"... Kanske ligger något i det.

Vill bara få sova hela nätter nu. Tröttheten är inte trevlig att leva med.
Men imorgon kommer iaf Markus upp till Malå. Ser fram emot det. MASSOR!

Imorgon är det TEMA med min elever igen. Då ska de få göra en bokstavsdikt, dvs en dikt där alla ord i dikten börjar på samma bokstav. Det blir en utmaning!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Läna

Men du... Hur gick det med magsjukan? Hoppas att du klarat dig. Förstår att det är konstigt att vara "hemma", men duvet livet har konstiga erbjudanden ibland. Och en del får man inte ens möjlighet att tacka nej till, och då är det bara att bita ihop. Men ni klarar er bra, du och din mamma! Kram!

2009-03-27 @ 09:31:53
Postat av: Pernilla

Läna: Jag klarade mig från magsjuka denna gång, bara förkylningen som hägrar i kroppen! Jo jag biter ihop, mer än så kan man inte göra! Kraaam!

2009-03-27 @ 10:50:41
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0