ZzzzzZZzzz

Om en timma ska jag iväg till jobbet, men denna gång för att skolas in på nattpass. Försökte vara duktig och planera upp dagen hur jag skulle sova och äta. Men här sitter jag och är dyngtrött för att min 13-åriga katt Mia bestämt sig för att vara i löpen och yla nätterna igenom. (och dagarna oxå för den delen)
Någon som vill köpa henne, hon är inte mycket värd nu!? =P

Nåväl, klämde i mig en massa glass nu så jag får en sockerkick å kommer igång. Ska nog dricka lite kaffe på jobbet, även om det är äckligt. =)

Men nu ska jag packa lite och sen fara ut på en lång cykeltur med Laban så han får göra av med lite energi innan jag far.

-IMORGON!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på nattpasset.Kram

2009-06-17 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0