Varför nöja sig med en svullen fot...

när man kan ha två? =P
Klev på en geting som borrade sig fast mellan 2 tår, så nu kan jag knappt gå. Haha, typiskt mig.
-Markus, var är duuu? Du måste hålla koll på din flickvän! =)

Är rätt slut efter en väldigt mysig och trevlig dag så nu ska jag hoppa isäng. Imorgon kommer Sanna och Isa hit, det ska bli kul.

Imorgon far även Markus föräldrar, Göran och Birgitta, till Malå för att hämta ett bord till Markus. Snällt. Blir trevligt att de får träffas!

Vi hörs och ses!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Markus

Men älskling...vad har vi sagt om att bara för att du har ont i en fot behöver du inte skaffa det i den andra! =)

Däremot har jag varit iväg inatt och hittat getingen som var skyldig så getingen har nu mystiskt försvunnit! (konstigt!)

Nu blir det iväg o öppna =( Love you! PUSSsss!

2009-07-01 @ 05:46:30
Postat av: Pernilla

Jag vet, förlåt. Jag är klantPernilla. =/ Men vad konstigt att den bara försvann getingen, fast jag klagar å andra sidan inte. =)



Du är duktig min älskling, du får lägga dig tidigt ikväll ist. Älskar dig! Puuuuusss

2009-07-01 @ 09:36:24
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0