Underbart!

Vaknade tidigt idag, flickorna har lämnat staden för sommaren så nu bor jag själv ett tag. Med Mia å Laban såklart.
Å till helgen blir det flytt, så fint i lägenheten, blir bra det där.

Efter att tjejerna lämnat Umeå så ringde jag älsklingen. Han sov så jag fick efter några signaler äntligen svar:
-"Ähm, heeeej älskling".
-"Hey baby. Stig upp, drick ett glas vatten och klä på dig. Vi ska ut på långpromenad".
-"Va?"
-"You heard me!"
-"Yes m'am!"
-" Bra, kommer om en kvart. Puss hej"


Så vi har varit iväg i ca 40 min. Rätt trött nu, blir en frukost/lunch och sen ska jag till Markus, hjälpa till med packning. Sen ska jag på jobbet...
Btw- jag blev klar med tentan IGÅR! Jippi!! =)

Kommentarer
Postat av: Markus

Det var en chockerande uppväckning men en underbar idé måste jag erkänna! :) <3

2009-06-04 @ 11:43:18
Postat av: Lenajl

Men du, har jag missat nåt?! ska ni flytta ihop?! ;) kram!

2009-06-04 @ 14:52:40
Postat av: mamma

Så hurtga ni är och visst är det skönt att ha tentan gjord, bra gjort. Ska jobba tre timmar på marknaden, sen på kvällen blir det presidentmiddag.

2009-06-04 @ 18:24:41
Postat av: Tina

Det brukar vara riktigt skönt att få igång knoppen o kroppen redan från morgonen med en "prommis".

Det blev en börda mindre på dina axlar nu när tentan är gjord ;) riktigt najs!!

Kram

2009-06-04 @ 21:51:06
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Lena: Nä, Markus flyttar ifrån sitt kollektiv till en tvåa på Nydalahöjd. Denna gång tar jag det lugnare, vi ser såklart fram emot att bo med varandra inom snar framtid men vi vill vara kloka och skynda långsamt =)

Markus: Eller hur, vilken tur du har mig! <3

Mamma: Ja, vi försöker vara hurtiga! Otroligt skönt att ha tentan gjord. Trevlig helg mamma!

Tina: Jo, en hurtig prommis på morgonen är superbra, man borde göra det mer ofta! Ja ett "problem" mindre.

2009-06-05 @ 10:04:57
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0