Rosa sockar.

Kan ju faktiskt inte annat än le... =)

Jag städade i lägenheten medans Markus tog ansvar för tvätt. Jag hade köpt en ny handduk, med rosa fjärilar. *såklart* Men eftersom handduken var vit i övrigt slängde han in den med den vita tvätten för 60 grader. Och nu har han 3 par sockar och ett kalsongpar i den snygga färgen - ROSA.
Haha, söta underbara pojkvän! ♥

Vi var en sväng på Rusta å köpte en massa rengöringsmedel så nu är toan ren minsann. Riktigt irriterad på killen som bodde här tidigare, inte städat alls när han flyttat ut. Men vi hjälps åt så det börjar bli fräscht här nu. Blir lite roligare för Markus att flytta in till hösten om allt är rent och uppackat. I veckan är han i Umeå för att han har tagit ut en veckas betald semester. Nice! =)

Nu ska jag fortsätta städa, sen ut med Laban och därefter ska jag lägga mig i soffan och njuta av min bok!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Riktigt kul med rosa sockar+kalsonger ha,ha, hela skolan har varit på hotellet vi blev bjudna av kommun samt en del avtackades en av dom var Margita.I morgon blir vi bjudna av våran rektor på lunch.Kram

2009-06-10 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0