Plugg och åter plugg

Sista veckan nu... Temat som vi arbetat på skall redovisas imorgon, sen på kvällen är det agility. Full dag!!
Onsdag naprapaten och innan fredag skall hemtentan vara klar.

Idag gjorde gruppen klart inför morgondagen, gick rätt fort trots allt krångel med filmerna. Efter det for jag ner på stan och fixade mattan till balkogen. I LIKE! Sen plockade jag upp SImon och älsklingen... De fick hämta ut nycklar idag. Var in en snabbis i lägenheten, kommer nog bli mysigt på Nydala. =)

Fått mitt sommarschema, ser inte bra ut. Kommer inte få jobba mycket och verkar dessutom som om första lönen inte kommer förrän slutet på juli. PANIK! Hur ska jag kunna leva i sommar? =/

Nåväl, en sak i taget, nu ska jag oroa mig för hemtentan. Sätter mig ute i det fina vädet på balkongen med Laban och skriver, kanske jag blir gladare.
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Tina

Så mysigt du har fått det på balkongen:)

Du gör nog rätt att ta en sak i tagen...det brukar alltid ordna sig i slutändan:)

Tummen upp!

Kram o ha det gott!

2009-06-01 @ 22:11:41
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tina: Tack! Kommer nog spendera en stor del av sommaren där, så då kan det vara trevligt med att ha det lite mysigare. Ja, ekonomin är aldrig trevlig att oroa sig för, så det hoppas jag med. Kram!

2009-06-03 @ 08:54:37
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0