Min helg.

Fredagen hade Markus planerat och överraskade med middag på restaurang, följt av spännande bowling. 2-1 till Markus. Jag är nöjd att jag vann över honom en gång iallafall, med tanke på att jag bara spelat en gång tidigare. Efter det tog vi våra stora godispåsar som Markus köpt på Godishuset och åkte till hemmakväll där vi hyrde film och åkte hem till Laban. En riktigt mysig fredagkväll hade min älskling ordnat! ♥

Lördagen blev inte riktigt som planerat, hade hoppats få göra bort något som hängt över huvudet ett tag, men tyvärr blev det inte så. Kan inte påstå att jag blev direkt förvånad heller, men jag vill så gärna få lägga allt från det bakom mig. Hursomhelst så for vi på bio efter jag slutat jobbat. Vi såg "Drag me to hell", den var helt okej. Jag blev lite rädd ett par gånger, vilket gjorde att jag tog tag i min trygga pojkvän- det resulterade att Markus fick uppleva en nästan 3D-känsla av filmen. Riktiga ryck och skrik och smärta! Haha, stackaren...

Söndagen har vi spenderat ute i stugan, vi badade med Laban. Årets första dopp i riktigt varmt vatten. Mycket skönt att få svalka av sig i värmen. Därfter en liten middag som avslut på vår fina helg för sen fick jag och Laban skjuts till jobbet och Markus återvände till Ske-hamn. =/ En lugn kväll på jobbet så jag och Laban traskade hem. 45 minuters promenad gjorde både mig och Laban rätt trötta. Så nu ska ljuset släckas. Och fötterna vila. =)
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Markus

Mycket trevlig helg!! <3!

får vi göra om! :)

2009-06-28 @ 23:15:18
Postat av: Pernilla

Markus: Absolut hjärtat mitt! En underbar helg!

2009-06-28 @ 23:25:21
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: mamma

Så bra att ni haft en fin helg, det har jag med haft.I morgon åker jag kanske till Vilhelmina, och på fredag blir det en helg med husvagn,läängtar.För övrigt pysslar jag i min toppen mysiga lägenhet.Kram

2009-06-29 @ 09:04:16
Postat av: mamma

I dag fick jag levererat hem mitt fina köksbord med sex stolar buntade det blev så mysigt.

2009-06-29 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0