Måndag.

Avskyr att vakna upp ensam, att sova ensam, att somna ensam...
Mitt element är flera mil bort, jag (ispinnen) låg under 2 täcken och lyckades frysa ändå. Men med sockar å tröja gick det bättre. Drömde dock mardrömmar hela natten och vaknade med hårda hjärtslag.

Hela dagen har det regnat, så jag har rengjort akvariet. Det behövdes. Verkligen. Tog 2 timmar. Cyklade en lång runda med Laban, skönt att kunna använda min cykel igen. Markus å hans pappa fixade det åt mig förra helgen. *tacksam*
Sen färgade jag håret, hade en hemsk utväxt. Att färga håret själv är alltid lika spännande, hade färg lite överallt på mig. Meeeen, resultatet blev inte fy skam iaf.

Så nu ligger jag i vardagsrummet, nerbäddad under filt och ser lite TV. Blir en tidig kväll, men lite bokläsande som avslut skulle jag tro. =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Markus

Men älskling! Inte drömma mardrömmar :(

Elementet saknade sin ispinne också....det va lite för varmt utan nån som kylde ner mig med sina underbara fötter ;)

Saknar dig! Puss!

2009-06-15 @ 21:21:25
Postat av: Pernilla

Sover inte lika tryggt utan dig my love... Skynda dig hit och värm mig! <3

PUSSAR!

2009-06-15 @ 21:53:28
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0