Hemma igen.

Helgen är slut och jag måste medge att det känns mer än bara trist. Men det har varit en fin helg som spenderades med Markus i hans familjs stuga. Vädret blev bättre än väntat, älsklingen tog med sig Laban ut i vattnet för årets första dopp. Laban har nog njutit mest i helgen, han har fått vara ute hela dagarna, så underbart skönt.

Men så idag åkte Markus m.föräldrar tillbaka till Ske-hamn. Jäkla jobb. Mindre kul att jag jobbar nästan varje helg (!), när det endast är helger som Markus är ledig. Men jag får passa på att träffa honom emellan jobbpassen.

Nu har vi landat här hemma, tog en mysstund ute på balkongen, sen har jag städat och sett på Privileged, en ny serie på femman. Känner mig lite seg så ska ta med mig Laban på en cykeltur och därefter får det nog bli film. Är så sugen på att läsa, men nu är mina älskade böcker slut. Måste hitta någon ny bra bok! Men tilsvidare får det bli film... Passar bra på en söndag!

Imorgon hoppas jag på sol. =)

Puss hej


-Hjärta du!! ♥

Kommentarer
Postat av: Lenajl

imorgon ÄR det sol! Lovar! :)

2009-06-21 @ 21:34:52
Postat av: Pernilla

Läna: Låter lovande! =)

2009-06-21 @ 21:56:27
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0