Flytten är klar!

Nu bor min älskling på Nydalahöjd. Så fin lägenhet, Laban trivs här massor redan! =)
Och nej, jag flyttar inte in för ni som undrat, vi vill vänta. Inga fler misstag, denna gång ska jag ta det lugnare. Så vi får först se hur det känns nu när vi äntligen får vara själva, då vi tidigare bott i kollektiv båda två. Så vi har verkligen något att se fram emot, att längta efter... =)
Men jag måste ju erkänna att lite sugen är vi redan, på att få bo med varandra, men det finns ingen brådska. Så nu i veckan ska vi pyssla på här i lägenheten, sen åker Markus på söndag. Men han kommer redan torsdagkväll. *tjihoo* Längtar tills midsommar, kommer nog bli mysigt.

Midsommar. Helt otroligt vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: mamma

Så skönt att flytten är klar och klokt att ni tar det lugnt, jag hade så trevligt själv i går kväll på lionsfesten jag har blivit så fint mottagen av lionsmedlemmarna.Kram

2009-06-07 @ 11:34:01
Postat av: Lenajl

Det är inte klokt så klok du har blivit! Man lär så länge man lever!!! ;) Ses vi i malåträsk på midsommar?! kram!

2009-06-09 @ 10:19:24
Postat av: Pernilla

Mamma: Vi är så kloka sååå. =)

Lena: Eller hur, vad har hänt med mig? =P Men denna vecka bor jag hos Markus, han far till Ske-hamn över sommaren och jobbar sen så vi passar på nu. =) Midsommar blir i Umeå faktiskt, men vi ska försöka fara till Malå en sväng sen i sommar. Ni ska inte till umeå snart? =)

2009-06-09 @ 13:15:32
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Vi har ju just varit där. Men då var det bröllop. Vi ska ju bygga ut huset, så det blir inte så mycket resande faktiskt. :( Men hör av er när ni ska till malå, så kanske vi kan komma dit då! kram!

2009-06-09 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0