Tankar.

Låg rätt länge och grubblade innan jag kunde somna inatt. Tankar och minnen som inte funnits på rätt länge...

Sedan strax efter 2-tiden inatt vaknade jag av en smäll. Oskar kom på besök och väckte upp hela Umeå. Mysigt med lite åska äntligen, men kanske inte vid den tiden. Tog ett tag innan jag kunde (ville) somna om, men tillslut gick det. På förmiddagen kom Sanna och Isa och spenderade dagen med mig och Laban. Riktigt mysigt för oss och vovvarna. Både jag och Sanna skulle jobba kväll, så då tyckte vi att vi kunde slappa med varandra istället för var och en för sig. Supermysigt i solen och när det mulnade på så drog vi oss in och njöt av några SATC-avsnitt.

Jobbet kändes inte alltför lockande med all värk som fanns i kroppen idag, men det gick rätt bra. Väl hemma har jag sett ett program om Michael Jackson. Rätt obegripligt att han är borta, det gick så fort. En av mina favoritlåtar är "Earth song".
Den berör mig alltid lika mycket, på något vis tänker jag alltidJoakim när jag hör denna låt liksom varje gång det spelas en låt av Enya eller något som han gillade.

Så därför mina vänner tycker jag ni lyssnar på denna underbara låt.


Tankarna går till dig Joakim. Du är saknad. Alltid.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller fullständigt med dej.Kram

2009-07-02 @ 07:36:15
Postat av: Kicki

Grymt bra låt. Grymt duktig på att sjunga den e vi oxå. ;) Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah

Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah Nästan bättre än Jacko himself. Kramar

2009-07-02 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0