Mår inte riktigt som jag ska idag.

Men det beror säkert på de två sena nätter som blev i helgen. Igår var jag chaufför åt Markus, Peder och Linda. Vi var hemma strax efter 3 på natten. Kände mig lite dåsig och febrig under lördagen också, så jag gör tidig kväll och hoppas det känns bättre imorgon.

Markus har åkt tillbaka till Ske-hamn. Nu ses vi inte på 2 veckor!! Det har vi såklart fixat förrut, men det känns bara riktigt tungt nu. Han får mig att le.♥

 Och det behöver jag nu.

Men snart kommer mamma och så jobbar jag rätt mycket dessa 2 veckor så det ska nog gå. Dessutom har jag ju min underbara hund som alltid ger mig ett leende på läpparna när jag behöver få le. =)

Ska fixa med bilder från 40-års festen lite senare!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0