Gårdagen.

Igår spelade vi kort på förmiddagen, å tänka sig- jag fick vinna en gång. =) Sen åkte vi ut till stugan och mamma fick träffa Markus mormor och morfar. Vi fikade gott och busade med Laban. Därefter åkte vi till MAX och åt en onyttig å god middag innan jag traskade till jobber och mamma åkte med Markus till Ske-hamn. Idag åker mamma hem till Malå och efter skvaller på fånen har jag fått veta att hon hade supertrevligt hos Markus familj. Glädjande att höra...
Lägger upp ett kollage på gårdagens bilder!



Kommentarer
Postat av: Markus

Mycket trevligt sällskap både i hamn och i bilen =)

Fast du saknas min älskling! :(

Snart Onsdag iaf! Älskar dig!

Nu ska jag sova...godnatt!

Puss my love!

2009-07-20 @ 23:15:44
Postat av: Pernilla

Markus: Det är så trevligt att din familj och min kommer så bra överrens. =)

Räknar ensamma nätter, snart är jag i din trygga famn igen...



Puss min älskling!

2009-07-20 @ 23:18:57
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0