Tentan ja...

Jag tycker jag försökte iaf! Jag satt länge och gjorde alla uppgifter, sen om jag gjorde rätt är en annan fråga. =P Tycker jag var duktig som ansträngde mig iaf med tanke på hur min dag var, och jag inte gav upp när jag inte förstog matteproblemet.

När jag kom hem blev det spelkväll här i Dementos med Moa. Oj vad vi har skrattat, vi spelade den gamla godingen "games". Det var inte igår. Jag och Lina försökte tappert, gick sisådär men roligt som fasen hade vi iallafall och våra tecken var ju bra med tanke på att de inte listade ut vad det var.

Fick mitt paket från CDON idag. Supernöjd! =)

Dagen slutade riktigt bra, så jag känenr mig på riktigt bra humör. Skönt att få somna glad!

- Tror du att det gick bra då?
- Ja, alltså det beror ju på om jag fick rätt...

TYSTNAD.

-(Brister ut i skratt) Vet du hur det där lät?
-Haha, ja men jag menade att det beror ju på om jag tänkt rätt....

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå, jag tror vi kommer få ett väldigt bra år!

2009-01-16 @ 00:18:08
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0