Shoppingsöndag!

Idag blev det lite shopping. Skulle ner på stan för att köpa en ny router, men hann även men en tripp in på Stadium och Gina Tricot. Hittade mig ett par fodrade converse skor för halva priset. *nöjd* Köpte nya mysbyxor och ett par varma ordentliga vantar. Inne på Gina hittade jag som vanligt ett par snygga toppar. Känns bra!

Även gjort en beställning på cdon. Nya hörlurar samt första säsongen av The Hills. =)

Jag gillar rea!!



Här ser man lite av byxorna, men även min Laban och min Mia finns med på bilden. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul för dej att du mår bättre.Snygga byxor.Kramar till dej.

2009-01-11 @ 16:38:16
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Min kompis som jag betalar för att göra designer :D Hon gör designer åt folk för 100kr och då får man dom PRECIS som man vill ha dom =)

Svinbilligt tycker jag, och bra ^^



hennes blogg är http://sofuckt.blogg.se

2009-01-11 @ 17:39:18
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0