-Mitt 2008-

Det här året har minst sagt varit en berg och dalbana. Ett riktigt tungt år, men såklart fanns det ljuspunkter.
Nyåret 2007/2008 firades på Flintvägen hos mig och Jacob, en otroligt rolig och fin kväll! I januari tog vårt förhållande slut, och såklart var det jobbigt och ledsamt, men jag kommer alltid bevara de fina minnen som finns från ett fint förhållande. ♥ Hoppas allt går väl med din Malin och att du mår bra! - I januari började även insparken och jag påbörjade lärarutbildningen. Det är nog det bästa jag gjort- börjat studera- känner verkligen att jag valt rätt och jag trivs. Jag lärde känna massor med härliga människor genom insparken, mina kombos blandannat som var i mitt lag "GULA". Våren spenderades mycket i kollektivet Camelot där jag lärde känna mer vänner och trivdes väldigt bra, skönt att ha människor omkring sig som lyfter upp en när man har det svårt. Under sommaren umgicks jag nästan bara med Jacob- vi gjorde många utflykter och for även till Östersund på Storsjöyran. Otroligt rolig och fin resa. *minns* Vi såg KENT, Håkan, Lars Winnerbäck och Magnus Uggla. Hann även bli stammisar på Östersunds biograf! =P Vi hann även med en tripp till Malå och ut till stugan i Racknäs. Jobbade hela sommaren som personlig assistent och fick sedan möjlighet att jobba extra vilket jag fortfarande gör. I juli flyttade jag in i en fyra på Ålidhem, här bor jag nu med Kicki och Lina och vi kallar oss för DEMENTOS. I oktober hade vi vår inflyttningsfest, lite sent kanske, men vi var alla tre engagerade som phösare i insparken så inflyttningsfesten fick vänta. Med alla nya bekanstskaper blev festen över förväntan, det var så mycket folk ibland att man knappt tog sig fram i lägenheten. Ju längre året skred framåt desto kortare blev jag i håret, och mörkare. Nästintill svart hår har jag nu, trodde jag nog aldrig... Under hösten var jag även mycket ute med Laban och Markus, passade på medans Laban fortfarande kunde vara i vattnet som han verkligen älskar. Julen firades i Umeå med mamma och den blev riktigt mysig trots omständigheterna. Nyårsafton blev rolig och härlig här i Dementos, en bra avslutning på ett händelserikt år.

Nu vill jag dock lägga det mesta av året bakom mig och se framåt, och hoppas på att 2009 blir ett bättre och lugnare år!


Några bilder från året som gått, några är lite upp och ner men orkar inte fixa, ni ser ändå!


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Oj vilket spännande år :D



Bra att det kändes bra, hoppas det gick bra oxå!:)

2009-01-10 @ 15:40:31
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Åh herregud, kan jag få hälften av dit spännande liv vore jag nöjd :DHaha

2009-01-10 @ 15:57:58
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Nähää? JAG har otur i allt :D Slå det du! hahaha...

2009-01-10 @ 18:05:13
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Lena

men så fint du har gjort!

2009-01-12 @ 16:14:28
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack Läna! =)

2009-01-12 @ 17:09:46
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0