Men fredag är ändå den dagen som känns bäst...

Det är -19 idag och solen skiner. Det är vackert ute!
Känner mig verkligen glad idag, trots att jag försov mig lite. =)
Mattekursen är avslutad, jag har en helt "fri från annat" helg. Ny kurs på måndag, det ska bli kul!

Hade ett längre snack med min gode vän Tomas! Han sa några väl valda ord, som jag egentligen vet, men inte lyssnar på själv. Men nu måste det bli ändring, jag har gjort vad jag kunnat. Jag är inte den som förlorar på detta!
-TACK-



Mina nya hörlurar är skitbra, det går så fort när jag går från- och till skolan nu.
Bra bas och riktigt bra ljud, I like it! Sen är de ju rosa såklart. =) Måste matcha min MP3.


Nu i eftermiddag blir det att städa och gå ut i solen med Laban, njuta av det härliga vädret.
Sen ska jag handla hundmat och lite annat smått och gott på stan.

Kvällen blir myskväll, Markus kommer hit och förhoppningsvis blir det en tripp till godishuset! =)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

ÅH shit vad din vän är snygg! jag döör!



Blind-date please! Haha :)



Jag älskar väskorna, vill ha allihopa:P

2009-01-16 @ 13:49:15
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Lååång å stilig å skitfin hårfärg, typ röd :D



Haha..



Ja det ante mig med:P

2009-01-16 @ 14:52:10
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0