Måndag igen...

En helt vanlig måndag, fast ändå inte. ;)
Efter en mysig frukost ska jag göra iordning lite, blir en lång dag. Skola till 10-15, jobb 16-22.
Laban fick hundvakt idag så han slipper vara själv så länge, bara under skoltid. Min söta vovve har lärt sig ett nytt trix. *stolt*

Nu ska jag klä mig och göra mig redo för skola, ska bli skönt med en ny kurs- Läs och Skrivinlärning. Vad som helst är bättre än matematik! =P

Hoppas ni får en bra dag!

"En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir intressant för dej med ett nytt ämne du är superduktig som både pluggar och jobbar.Kramisar till dej.Skickar en solstråle.

2009-01-19 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0