Hemma!

Lugn kväll på jobbet, Laban sköter sig galant med mig där, så otroligt skönt att kunna ha med honom!
Så glad att jag har min vovve, men guldklimp! En hund förgyller ens liv på så många sätt och vis- speciellt när det är en liten Laban! =)

Nu ska jag bara plocka ihop lite saker och sen fara till Markus! Laban saknar honom, och jag med såklart!

I helgen får mamma besök av Peder m. fam, då får Ida sin present av mig och mamma. Tror att hon kommer bli superglad för den! Blir spännande att höra sen..

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Bigbro

Hej sys.

Presenten till Ida blev klockren!

Frågan är hur länge man själv kommer att vara intakt? Jag menar med alla benböj och spindel liknande mönster man gör med kroppen :-). Nja jag tror att man får börja inse sina begränsningar. Ehh dvs man börjar bli gammal. Ida kommer att ringa dig senare och berätta med egna ord. Alla hälsar KRAM!

2009-01-26 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0