-Elisir-

Spotify är så bra. I like it!

Varit på seminarium idag, började lite halvtråkigt men slutade med att jag har massor av idéer för nästa praktik mars- april.
På eftermiddagen var det personalmöte, fick träffa nya chefen. Hoppas hon är bra, arbetsgruppen fungerar så bra. vill inte ha några komplikationer. Efter mötet så blev det MAX-mat för mig och Markus. MEN, jag var nyttigare denna gång, beställde GI- målet. (det låter bättre iaf) =P Hjälpt till att städa i Camelot, men nu är jag hemma. Ska göra mig lite fika och sen kommer Markus hit. Mys!

Imorgon är jag helt ledig. Förmiddagen skall jag dock till vårdcentralen och sen hoppas jag på träning på eftermiddagen. Inte tränat på evigheter känns det som. Men blir det inte imorgon så kommer jag igång efter helgen, jobbar hela helgen så då blir det fokus på laban och städning före jobbet.

- Snart en vecka. Känns bara bättre och bättre farlini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0