Vinterpromenad

I min egna dystra värld kan jag ju ändå inte låta bli att se den fina dag som varit, solen skiner och det är sådär lagom bitande kallt. Gått på en rolig och lång promenad med Laban, han fick busa massor. Han ska ju inte ha tråkigt bara för att jag går omkring och funderar...
Min kära kombo Lina har lovat gå ut med honom en sväng ikväll medans jag är på jobbet, riktigt tur för både mig och Laban. =)
Nu ska jag packa och sen bege mig, känns som att det kan bli en lååång kväll.


"I'm here to have it out
Tell me, why ya wigging out?
Hold it tight or let it go?
So hard to know
Hello, are you really there?
Or have you disappeared?
Oh, I can't tell
Feels like I'm talking to myself"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0