Vill inte...!

Haft frossa hela kvällen nu, inte kul att vara på jobbet när man mår såhär... Har definitivt något elakt i kroppen, som säkert bryter ut imorgon. Det riktigt bara känns sådär, sjukdomskänslan. Som tur var jobbar jag med världens bästa Sandra, så jag fick sluta tidigare.

Men men, jag får skippa föreläsningen imorgon och kurera mig, för resten av veckan består av mkt obligatoriskt, så jag hinner bara vara sjuk imorgon! =P
Huvudsaken jag är frisk innan torsdag iaf, när min älskling kommer hit! *längtar* Ser fram emot helgen, så hoppas veckodagarna går riktigt fort undan!

Nu ska jag ut i ovädret med Laban och sen lägga mig i sängen med ett ton filtar, en varm kopp the och se lite SATC innan jag ska sova.

Godnatt!




-LOVE-


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dej gumman och lycka till min vän.Kram vi hörs.

2009-02-09 @ 07:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0