Tiden flyger förbi...

Rotade igenom lite mappar, letade efter mitt personliga brev. Hittade några gamla bilder, eller ja... Gamla och gamla, det känns som igår men det var i september.


Nu har jag iaf hittat mitt personliga brev, letade fram det för att få inspiration till hemtentamen C, som jag skall ha ett utdrag redo för torsdag, den sista hemtentan ska nämligen vara utformad som ett personligt brev. Den är nog inte så jobbig att skriva, men att ta sig i kragen och skriva den är en annan femma.

Den blir då inte gjord när jag bloggar.
Bye!

-Det som känns som igår- är ett stort hopp fram till idag ändå... Vilken lång väg vi tagit oss Markus.

Kommentarer
Postat av: Markus

Och längre ska den bli!

2009-02-17 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0