Suck, pust, stånk och kånk

Himla hemtenta.
Sitter med litteraturen nu. Huvva!
Men nu finns ingen återvändo, en sida vill jag ha skrivet ikväll. Minst.

Imorgon är det skola på förmiddagen, sen hem på lunchen och ut med Laban. Därefter är det tvättid/tentatid.
På kvällen borde jag faktiskt träna. Nu äter jag ju faktiskt ordentligt *hör och häpna*. Bäst att se till att träna då också.
Dock håller jag ju koll på mina steg också, det motiverar.
9985 steg har jag gått idag, och då har jag kvällspromenaden med Laban kvar. =)

Nu ska jag göra mig lite the och skriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superduktiga du ska hålla tummarna för dej.en bamsekram till dej från mej.

2009-02-17 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0