På skolan

och har lunch.
Haft föreläsning och snart är det seminarium. Efter det blir det till att skynda sig hem, färga mitt och Linas hår. Lina slutade tidigare än mig och Kicki idag så hon är snäll och går ut med Laban! Vilken tur jag och Laban har! =)

Efter håret är färgat och klart så ska det röjas lite i vardagsrummet, så man iaf kan vara där. Vore som trevligt! I hallen måste det röjas lite också...

Sen ikväll hoppas jag på att träffa pojkvännen... Äntligen är Markus praktik slut! Men snart far jag iväg på min praktik. Dumt! =/

Verkar som att jag och Sanna ska tävla lite- i hur många steg vi går! Hehe, it's on!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag fick med dej alltså:) YES! Nu måste jag bara köpa en stegräknare bara!.. Vi börjar på måndag:)

PUSS

2009-02-27 @ 15:24:22
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Sanna: Klart jag är på! =) Puss

2009-02-27 @ 15:39:48
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0