Goodbye is the saddest word...

En helg går så fort.
Min älskling sitter i bilen mot Skelleftehamn nu. ♥

Men vi fick en mysig helg, det behövdes. 27 februari ses vi igen...
Fram tills dess blir det fokus på Laban, skolan och träning. Min förkylning är nästan borta så jag kan nog komma igång med träningen nu igen. Ledig måndag och tisdag- kanske jag ska höra med Sanna om vi ska ta Isa och Laban någonstans och busa loss! =)

Två hemtentor som skall vara klara innan 23 februari- så jag har ju mitt att göra i veckan. Till helgen blir det jobb!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh, du det låter itne dumt :) Vi måste verkligen ut med hundarna tillsammans:)

2009-02-15 @ 14:49:21
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0