En lördag utan planer...

Ja, den här helgen blev ju inte riktigt som planerat. Markus skulle komma från Ske-å, men så blev det inte... Så istället följde jag med Lina ut igår. Hade stundtals väldigt roligt, mycket till Larsa och  Linas förtjänst. Blev superkul här hemma, med MYCKET prat om det ena och det andra, och sen ute på krogen dansade vi som aldrig förr, endast för Peters skull såklart! =)




Men ikväll ska Kicki och Lina på sittning för det ha medverkat i insparken även denna termin. Och när det var tänkt att Markus skulle hit så tyckte jag ju att det var bra att jag skulle få ha lägenheten för mig själv lördagskvällen, men nu när jag finner mig själv ensam känns det inte riktigt lika lockande längre. Jag och Laban får väl mysa så gott det går....

"I dreamed I was missing, you were so scared 
But no one would listen, 'cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
What am I leaving when I'm done here?

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest

Leave out all the rest, don't be afraid
I've taken my beating, I've shared what I made
I'm strong on the surface, not all the way through
I've never been perfect, but neither have you"


Kommentarer
Postat av: Lena

När ska du fixa min sida?! ;) pöss

2009-02-07 @ 13:24:49
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Läna: Haha, det är ju inte jag som gjort denna design, så duktig är inte jag Lena!

2009-02-07 @ 13:27:14
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Sanna

Blir det bara mys med hunden ikväll?.. Samma här :) Jag kommer att mysa sönder Isa:)

2009-02-07 @ 14:14:37
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Jo, men kom igen. jag är inte kräsen. ;)

2009-02-07 @ 17:13:27
Postat av: Lina

Hahaha, vilka otroligt snygga bilder på oss ;p

2009-02-08 @ 20:38:59
URL: http://locolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0