Det händer grejer.

Aldrig trodde jag väl att jag skulle beställa kosttillskott. Men, idag hände det...
3 olika kosttillskott som ska hjälpa mig få tillbaka mina förlorade kilon och förhoppningsvis blir jag mer sporrad för träningen nu! Jobbar 4 kvällar till veckan, så det blir nog inte så mycket träning på gym, men istället får jag väl se till att gå långa promenader med Laban. =)

Nu är jag hemma, haft tröstshopping. (shopping gör mig alltid så mycket gladare) Fyndade en kjol på rean, och lite smycken.

Nu sitter jag i Markus hoodtröja och lyssnar på Trumpets.
Laddar ner en film så att jag kan sitta och koppla bort alla tankar ikväll.
Imorgon är det skola och jobb som gäller.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det funkar med kosttillskotten nu då! Good Luck to you! kramen :)

2009-02-01 @ 19:16:55
URL: http://amhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0