Tillbaka på Kandidatvägen.

Efter ett par dagar hos Markus är jag nu hemma i Dementos igen.
Tog med mig kakan jag bakade dock... Hade en "provapå" dag då jag gjorde lite nytt, bl.a en skogssvamp-panna samt en variant av kladdkaka.
Kladdkakan blev helt okej, basen var smält mjölkchoklad. Mums!

Ikväll blir bara en lugn kväll i kollektivet. Är så otroligt trött, så jag kommer nog ligga framför tv:n hela kvällen.
Före det ska jag ut med Laban och sen handla. Har ju inget hemma i kylskåpet! =(

Imorgon är det skola och sen har jag klipptid. Blir skönt att få klippa håret. *behövs*

Fredag ska vi ha julmiddag i kollektivet samt se IDOL-final och spela sällskapsspel.
Lördag är det UMPE's julsittning. Blir skoj att klä upp sig lite.
Söndag. tredje advent. Jisses, veckorna bara sveper förbi...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej.Kom just hem från sången, ska sjunga ett litet solo på, ser du stjärnan i det blå och en annan sång, sen har vi två triosånger som jag ska vara med i samt körsångerna, det blir lite pirr i magen men det är ju roligt också ,plus allt annat som händer här framöver. Kram

2009-12-09 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0