Stilla lugnt...

Nu har svärfamiljen åkt tillbaka till Ske-hamn. Trevligt julfirande har vi haft...
Igårkväll blev det en hel del sällskapsspel. Jag borde inte spela, jag är en rätt dålig förlorare. =P Men vi spelade i lag så då vågade jag mig på att vara med. =)

Familjen Forsström har som tradition att köpa ett nytt sällskapsspel till julen, i år blev det "På 5 sekunder". Riktigt roligt spel faktiskt!

Nu är jag hemma ensam medans Markus är på Nydala och förbereder inför morgondagen. Hoppas på en bra födesedag imorgon. =)

Så nu tänkte jag bädda ner mig i soffan, tända ljus, duka upp allt onyttigt jag har och se film, 16.20 börjar "Tomten är far till alla barnen", den måste man ju faktiskt se igen..

Ha en mysig dag!

-Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0