Sista skolveckan är snart slut.

Härligt. Nu börjar man faktiskt få lite julkänslor när vi har massor med snö!! =) Hoppas den stannar bara...

Idag hade vi en otroligt givande föreläsning med gästföreläsare i ämnet "drogpreventivt arbete". Tror inte att det fanns en enda som lämnade rummet oberörd i slutet av dagen. Älskar dessa upplevelser i utbildningen när man blir riktigt berörd.

Har även haft ett samtal med studievägledaren i veckan, ett mycket givande samtal... Är lite pirrig i magen, och beslutet ligger långt bort. Men det känns bra! Riktigt bra!

Efter skolveckan har jag ett par dagar av jobb framför mig... Jobbar lördag, söndag, måndag och onsdag. Men sen jobbar jag inte förrän i januari.

Nu ska jag ut med gubben i snön och sen krypa ner i sängen med min varma pojkvän som får värma sin isbit. ♥

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0