Myser på Nydala.

Jag huserar hos Markus i några dagar. Ingen av oss har så mkt skola i veckan, så vi får tid för sena kvällar och långa sovmorgnar.
Nu när jag är här har jag försökt skapa lite julstämning genom att ta hit lite julpynt. Har ju dessutom bakat så att det finns gofika. =)

Till helgen blir det jobb för min del, medans Markus ska ha LAN-helg med Simon.
Helgen därefter är det julsittning. Den ser vi fram emot.

Tänk vad tiden rusar förbi... Förra årets julsittning gick vi inte på eftersom vi var i Malå då. Känns som om det var igår, men redan ett år har gått sedan dess.

Hittade en bild som togs ganska tidigt efter jag och Markus börjat dejta. Snart 2 år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0