Söndagen

och min Markus har haft en tyngre morgon än vanligt. Blev stort intag av alkoholhaltiga drycker igår för Markus, Peter och Simon.
Fick min älskling till liv efter ett tag, och tur var det eftersom hans föräldrar kom idag och skulle hjälpa till i lägenheten. Matbordet är på plats och tavlor m.m. =)

Planeringen för veckan är ärenden på måndag, Ske-hamn på tisdag för att sedan åka till Kåge och besöka Tina m.fam, på onsdagen tar vi en tur till Byske så Markus får se lite av mina barndomsminnen. Sen är det bilfärd mot Sthlm, vi blir där tills på söndag och sen börjar skolan på måndagen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får trevligt på eran tripp ,ska själv på hemlig resa med Lions på lördag.Kramar

2009-08-25 @ 09:48:09
Postat av: Jive!

Låter som ni fick er en himla trevlig kväll i lördags ;) Själv dansade jag arslet av mig, ha fortfarande träningsvärk =P Hoppas ni får en härlig sista tid på sommarlovet nu! Kramkram

2009-08-25 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0