"Lindelöven faller, tyst är fågelsången...

nu är alltså hösten här, nu är den korta sommaren gången"

Åskan blev nästan som avslutet på sommaren i Umeå, för vet ni vad? Idag luktar det höst!
Jag ser fram emot hösten, det är min absoluta favoritårstid. När alla stjärnor kommer fram i höstmörkret, man tänder ljus och dricker the, tar mysiga promenader i den lätta kylan...
Såklart kommer jag sakna de soliga dagarna som varit, men denna sommar har inte varit en av de bättre så hösten är välkommen! Än är det ett tag kvar för årstidsskifte, men ljusen kan jag redan börja tända i mörkret som kryper sig fram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är mysigt när man får tända ljus, nu har jobbet börjat och det känns så roligt att träffa alla,nästa vecka börjar barnen och det blir kul att höra hur dom haft sitt sommarlov.Kram

2009-08-12 @ 19:39:19
Postat av: Tina

Ja det är sant.....hösten är härlig på sitt vis precis som de övriga årstiderna...men jag är verkligen en höst människa...ja våren med om jag få slippa slasket o den eländiga pollen tiden...

Kram!

2009-08-12 @ 22:00:13
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade vän. Kom hit så får vi dricka te i kvällsmörkret igen. SAKNAR!

2009-08-13 @ 21:15:26
Postat av: Pernilla

Läna min Läna, saknar att ha dig som granne!! <3

2009-08-13 @ 22:47:04
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0