Medicinens under.

Proppat i mig 3 olika sorters piller sen i fredags, och det känns att det är på bättringsvägen nu. Dock har jag inte mycket krafter, blir kallsvettig av en prommis till skolan bara. Men men, huvudsaken att det går åt rätt håll. Halsen är rätt bra, det är i öronen och bihålorna som det inte vill ge med sig i. Bara att äta pillerkuren och vänta!

Ikväll ska jag och Markus fara med Laban och testa om han är lämplig för en agilitykurs. Tvivlar starkt på det- inte för att Laban itne skulle fixa uppgifterna, tvärtom- men att han ska kunna springa omkring bland andra hundar och samtidigt kunna lyssna på mig. Haha, ja... Hoppas kan man ju alltid iallafall!

I veckan är det hemtenta som gäller. Hinner inte skriva något idag, utan det får bli imorgon. Nu ska jag städa undan lite i mitt rum, har praktiskt taget bott hos Markus sen torsdagskväll, då jag varit så sjuk så har mina älskling hjälpt mig med Laban och tagit hand om mig. =) Så igår när jag kände mig bättre överraskade jag honom med att städa sovrum och toalett samt handla hem mat och lite överraskningar till honom. Verkade uppskattas! =)

Efter städningen här hemma blir det middag och VILA. Är så trött, måste ladda krafterna inför hundmötet ikväll. Och ni vet- håll tummar å tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0