APRIL APRIL

Tänkte inte ens på att det var första april idag när jag vaknade, missade början av morgonsamlingen dessutom när jag förberedde lite inför dagen. Så när jag väl kom in hade Jenny något allvarligt att berätta för barnen och fröknarna. Det var givetvis ett aprilskämt- men innan jag förstod det hann jag sitta i chock och vara nära till tårar. Alla munnar i rummet var som fågelholkar och det fanns stora frågetecken ovanför allas huvuden.

Tror inte jag kommit över chocken än- trots att jag vet att det var ett aprilskämt. =P

Efter skolans slut gick jag ut med Laban på promenad i solen. När vi sedan kom in satte jag mig med min nya bok och fikade. *hög mysfaktor*

Innan promenaden busade jag och Labbe med min sjal, så då fick min vovve bli påskhund en stund. Kunde bara inte låta bli, han är sååå söt! ♥



När mamma kom hem lagade jag lite thai-mat. Kycklingwok med nudlar och hoisinsås med en skvätt apelsinjuice.
Så nu ska jag slappa i soffan, imorgon är jag ledig och skall skriva uppgifter.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0