Stressig vecka

Ska bli skönt när denna vecka är över.
Haft sjukt ont i ryggen och börjar bli sjuk, sista veckan på insparken och tenta på torsdag. Dessutom så jobbar jag denna vecka.  Men, det är bara att bita ihop!

Imorse var jag och Laban på hundgården som finns på Ålidhem. Där var hans nyfunna vänner och lekte redan, så nu ligger han vid mina fötter helt utslagen. =)
Otroligt bra att han får busa med andra hundar, det är bästa motionen för honom!

Nu ska jag städa lite här och plugga innan jag ska på skolan och sen på jobbet!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder du har tagit, jag har haft en fin helg på båda ställena jag varit i helgen.Hoppas du börjar känna dej bättre

2008-09-29 @ 17:52:33
Postat av: Linnea

Den som ligger bakom historiegränd? ser den genom fönstret. mysigt med alla hundar som springer omkring och leker där:)

2008-10-01 @ 17:27:01
Postat av: Pernilla

Linnea: Ja, precis den! =) Superkul att ha en plats där man kan få släppa dom fria utan att störa någon- även om det egentligen inte är en hundgård... Men alla använder ju den som det så... =P

2008-10-02 @ 10:48:24
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad är de förnåt då? de är ju en inhägnad med ett litet hus å allt. ja skulle de inte se de som nåt annat :)

2008-10-02 @ 14:58:20
Postat av: Pernilla

Linnea: Det ska tydligen vara en liten trädgård, men alla verkar använda den som hundgård iaf! =)

2008-10-02 @ 23:19:45
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0