Sega söndag...

IDAG FICK JAG MIN SÄNG! =)
Härligt med en större säng måste jag medge, även om den inte är lika ny och fin som min gamla. Men, det var nog dags!

Denna söndag har det pluggats lite och sen blev det bingolotto med ett stort gäng. Det var inte igår som jag spelade bingo, men en sak var sig då lik- inte fasen vann man något!

Nu ska jag göra lite varm choklad och se SATC innan  jag ska sova. Imorgon är det en lååååång dag som väntar med lektion, seminarium och barnsamtal- därefter tentaplugg då tentan väntar på onsdag! HUVVA!

- Farlini...

Kommentarer
Postat av: mamma

Va skönt med en större säng det förstår jag nu håller jag tummar och tår för dej.Stor kram till dej från mej.

2008-10-27 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0